close

明天,我就要英語歌唱比賽啦,

我對自己的要求不多,

只想證明自己可以克服所謂的「stage fright」。

到目前為止,所有知道我明天要比賽的人,

都說要到現場幫我打氣,

雖然我都叫你們不要來,

因為我怕你們會失望,

但其實,我內心是很希望你們能來的,真的!

尤其是 Mr. Decker..

(Gee~ 我後悔今天叫 Decker 不要來 >"< )


Anyway, my dearest friends,

I just want to tell you,

you are all welcome to be there to cheer for me.

I am sure that I will be glad that you are there...

And, I am going to appreciate it forever, and ever. ^_____________^
arrow
arrow
    全站熱搜

    Cindy・史大兒 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()